woensdag 27 april 2011

Druk bezig met nieuwe opzet!

Tja eigenlijk wil ik het al heel lang, maar heb nu dan ook echt de stap genomen. Ik wil nu dan toch echt aan de slag als kinderfeestjes planner (een soort weddingplanner, maar dan anders)
Ik wil het kinderfeestje weer gewoon in de huiskamers van nederland, of in de achtertuin of in de straat, maar in ieder geval daar waar ze ooit begonnen zijn.
Voor mijn eigen kinderen doe ik dat al jaren en zowel voor mijn dochter als mijn zoon is dat iedere keer weer een feest geweest!
Niet te overdreven, een beetje creatief (uiteraard want dat is moeders nu eenmaal) en een vleugje gekkigheid, is de garantie voor een geslaagde middag, en een hoop vrolijke gezichten.

Ja hoor ik je zeggen dat kun jij makkelijk zeggen, maar ik vind dat dus helemaal niks! Nou dat komt dan goed uit. Zie je het niet zitten om het feestje voor je zoon of dochter zelf te bedenken en te organiseren  Of weet je eigenlijk wel wat je met het feestje wil, maar dat creatieve onderdeel is nog een opstakel. Bel of mail mij, en dan gaan we om tafel. Dan bespreken we de prijs en het feestje, en wordt het dit jaar het feestje waar iedereen van genoten heeft.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten