dinsdag 20 september 2011

Mijn eigen site!

Ja echt waar ik ben ZZP'er geworden..... een éénmansbedrijf, zelfstandige of hoe je het nog meer kan noemen.

Trots als een pauw en wat is het spannend, want alles is voor mijn gevoel nu voor het eggie!!!
Eerst die in schrijving bij de KvK (gefeliciteerd mevrouw u bent nu de directrice van Handig Hè!)
Toen de felicitaties van familie en vrienden en natuurlijk de vraag.... Heb je nu al een site???

Eeeeehhhh nee, maar die komt echt hoor. Oh wat zag ik er tegen op om daar aan te beginnen, wilde het eigenlijk door een ander laten doen, maar iets zei mij dat ik het met een beetje hulp van mijn lieve mannetje toch wel zelf zou moeten kunnen. Aangemoedigd door mijn lieve vriendinnen en mijn echtgenoot heb ik het toch zelf gedaan............... En nu is ie alweer 2 weken in de lucht, heb ik hem al een paar keer bijgewerkt, en wordt het steeds meer echt mijn plek waar ik mijn bedrijfje promoot!!

Ik krijg positieve reacties en tips van andere die ik weer probeer te gebruiken. Ook willen er veel mensen me even helpen als ik tegen een probleem aan loop als, foto bestanden die te groot zijn (stuur maar naar mij toe dan maak ik ze wel kleiner voor je) Of als ik mijn e mail adres wil laten werken in out look ( ik kom je vanavond even helpen hoor!) Zo fijn om mensen om me heen te hebben die me willen helpen, steunen en achter mij staan.

Dank je wel allemaal en dat nu de workshops en opdrachten maar mogen binnen stromen.

Dus kijk eens op www.handig-he.nl  en zie waar ik zo trots op ben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten