zondag 4 september 2011

Tip!!!!


Sla nooit een fles olijfolie kapot in je voorraadkast!!! Dat deed ik dus wel zo’n 1,5 uur geleden………… Ik moest in die kast zijn (waarvoor  weet ik nog steeds niet) en daar viel hij… ik wilde hem vangen, maar in plaats van vangen sloeg ik hem kapot… zo de kast in.

Twee plakken vol spullen onder de olie en een snee in mijn pink (glas was er gelukkig gelijk uit te halen)

Ja en daar sta je dan…. Waar moest ik beginnen… Eerst een potje janken had geen zin dus dochter lief geroepen om me te helpen. En wat is het toch een lieverd. Met het aangeven van keukenpapier en het halen van een krantje uit de oud papier bak buiten, en dat terwijl ze eigenlijk nog gewoon in haar pyjama liep.

Afijn ik zal het hele opruimen je besparen, maar mijn voorraadkast is nu opgeruimd schoongemaakt en er is ineens ook weer ruimte.

Of het echt schoon is twijfel ik nog wel, maar glimmen dat het doet!!!! Heb gelijk de rest van de keuken ook maar even mee genomen, want na het schoonmaken van de kast en de vloer zat in eens overal olie???? Vraag me niet hoe maar het zat er echt.

Mijn keuken blinkt, echt hij blinkt. Dus extra tip doe de volgende keer bij het schoonmaken wat olijfolie in je sopje, een drupje maar hoor, en niet een halve liter zoals ik vanmorgen deed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten